Medición de la satisfacción del cliente: un manual para usuarios de la ISO 9001: 000/ Fadil Pedic

By: Pedic, FadilPublisher: Bogotá: ICONTEC 2001Description: 54 pISBN: 9589383394Contained works: Instituto Colombiano de Normas Técnicas y Certificación. ICONTECSubject(s): QHSE | SERVICIO AL CLIENTE -- CONTROL DE CALIDAD -- MANUALES | GESTIÓN INTEGRADA EN QHSE | NORMA ISO 14000 | SISTEMA INTEGRADODDC classification: 658.812
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Biblioteca Jorge Álvarez Lleras
Colección / Fondo / Acervo / Resguardo 658.812 P334m (Browse shelf) Ej. 1 1 Available 015851
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Biblioteca Jorge Álvarez Lleras
Colección / Fondo / Acervo / Resguardo 658.812 P334m (Browse shelf) Ej. 2 2 Available 015852
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Biblioteca Jorge Álvarez Lleras
Colección / Fondo / Acervo / Resguardo 658.812 P334m (Browse shelf) Ej. 3 3 Solo Ocultar 015853
Total holds: 0

There are no comments on this title.

to post a comment.