Fundamentos de marketing/ Philip Kotler and Gary Armstrong,

By: Kotler, PhilipContributor(s): Armstrong, GaryMaterial type: TextTextPublisher: México: Pearson Educación 2008Edition: 8Description: 122 pISBN: 9789702611868Subject(s): VENTAS | CICLO DE VIDA DE LOS PRODUCTOS | ADMINISTRACIÓN DE LA INFORMACIÓN | ANÁLISIS DE MERCADEODDC classification: 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Biblioteca Jorge Álvarez Lleras
Colección / Fondo / Acervo / Resguardo 658.8 K675f 8a.ed (Browse shelf) Ej. 1 1 Available 019459
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Biblioteca Jorge Álvarez Lleras
Colección / Fondo / Acervo / Resguardo 658.8 K675f 8a.ed (Browse shelf) Ej. 2 2 Available 019528
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Biblioteca Jorge Álvarez Lleras
Colección / Fondo / Acervo / Resguardo 658.8 K675f 8a.ed (Browse shelf) Ej. 3 3 Available 019529
Total holds: 0

Incluye glosario bibliografía e índice al final del libro

There are no comments on this title.

to post a comment.