Blue ocean strategy : how to create uncontested market space and make the competition irrelevant / W. Chan Kim, Renée Mauborgne.
Tipo de material: TextoEditor: Boston, Mass. : Harvard Business School Press, c2005Descripción: xv, 240 p. : il. ; 25 cmISBN: 1591396190 (hardcover : alk. paper)Tema(s): SEGMENTACIÓN DEL MERCADO | PRODUCTOS NUEVOSClasificación CDD: 658.802 Recursos en línea: Tabla de contenido
Contenidos:
Creating blue oceans -- Analytical tools and frameworks -- Reconstruct market boundaries -- Focus on the big picture, not the numbers -- Reach beyond existing demand -- Get the strategic sequence right -- Overcome key organizational hurdles -- Build execution into strategy -- The sustainability and renewal of blue ocean strategy.
Tipo de ítem | Ubicación actual | Colección | Signatura | Info Vol | Copia número | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | Reserva de ítems |
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LIBRO - MATERIAL GENERAL | Biblioteca Jorge Álvarez Lleras Fondo general | Colección / Fondo / Acervo / Resguardo | 658.802 K491b (Navegar estantería) | Ej. 1 | 1 | Disponible | 023426 |
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Incluye Bibliografía e indices
Creating blue oceans -- Analytical tools and frameworks -- Reconstruct market boundaries -- Focus on the big picture, not the numbers -- Reach beyond existing demand -- Get the strategic sequence right -- Overcome key organizational hurdles -- Build execution into strategy -- The sustainability and renewal of blue ocean strategy.
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