Biblioteca

Juventud: la subjetividad de la marca / Ingrid Zacipa Infante

By: Zacipa Infante, Ingrid
Contributor(s): Valencia Sánchez, Jesús [pról.] | Universidad Central Departamento de Investigaciones
Material type: TextTextLanguage: Spanish Publisher: Bogotá : Fundación Universidad Central, 2002Description: 260 p.: il., 22cmISBN: 2600675Subject(s): COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR | MERCADEO | PUBLICIDAD | PSICOLOGÍA DEL ADOLESCENTEDDC classification: 658.8342
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Biblioteca Jorge Álvarez Lleras
Fondo general
Colección General 658.8342 Z12j (Browse shelf) Ej. 1 1 Available 027219
Total holds: 0
Browsing Biblioteca Jorge Álvarez Lleras shelves, Shelving location: Fondo general, Collection: Colección General Close shelf browser
658.83 J159i Investigación integral de mercados: 658.83 Z35m Manual de investigación de mercados compilación y ampliación temática / 658.8342 G463c Coolhunting: 658.8342 Z12j Juventud: 658.84 G633e Estrategias de internet: 658.85 B877j Jugadas maestras : 658.872 R884d Digital branding:

Incluye referencias bibliográficas

There are no comments on this title.

to post a comment.