Biblioteca
Normal view MARC view ISBD view

Marketing. Conceptos y estrategias/ William M Pride y O. C. Ferrell

By: Pride, William M.
Contributor(s): Ferrell, O. C.
Publisher: México: McGraw-Hill 1997Edition: 9.Description: 877 p.ISBN: 9586005992.Subject(s): MERCADOTECNIA | MERCADOS | PRODUCTOS | CONTROL DE PRECIOS | ETICA EN LOS NEGOCIOS | PROMOCION DE VENTASDDC classification: 658.8
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Biblioteca Jorge Álvarez Lleras
Colección / Fondo / Acervo / Resguardo 658.8 P743m (Browse shelf) Ej. 1 1 Available 007172
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Bodega
Colección / Fondo / Acervo / Resguardo 658.8 P743m (Browse shelf) Ej. 2 2 Available 008457
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Biblioteca Jorge Álvarez Lleras
Colección / Fondo / Acervo / Resguardo 658.8 P743m (Browse shelf) Ej. 3 3 Available 017986
Total holds: 0

Incluye bibliografía al final de cada capítulo e índice p. 847

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.