Biblioteca
Normal view MARC view ISBD view

Investigación integral de mercados: un enfoque operativo / José Nicolás Jany Castro

By: Jany Castro, José Nicolás.
Publisher: Bogotá: McGraw Hill 1994Description: 270 p.ISBN: 9586002292.ISSN: 958-600-229-2.Subject(s): MERCADEO | INVESTIGACION DE MERCADOS | PUBLICIDAD | PUBLICIDAD | ANÁLISIS DE MERCADEO | ENTREVISTASDDC classification: 658.83
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Biblioteca Jorge Álvarez Lleras
Colección / Fondo / Acervo / Resguardo 658.83 J159i (Browse shelf) Ej. 1 1 Available 008449DC
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Bodega
Colección / Fondo / Acervo / Resguardo 658.83 J159i (Browse shelf) Ej. 1 1 Available 007443
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Bodega
Colección / Fondo / Acervo / Resguardo 658.83 J159i (Browse shelf) Ej. 2 2 Solo Ocultar 008450
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Bodega
Colección / Fondo / Acervo / Resguardo 658.83 J159i (Browse shelf) Ej. 3 3 Solo Ocultar 007445
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Bodega
Colección / Fondo / Acervo / Resguardo 658.83 J159i (Browse shelf) Ej. 4 4 Available 008449
Total holds: 0

Incluye 1 CD

Incluye apéndices, glosario, bibliografía e índice p. 241

There are no comments for this item.

Log in to your account to post a comment.