000 | 02486cam a22002414a 4500 | ||
---|---|---|---|
999 |
_c17287 _d17287 |
||
001 | 16675703 | ||
005 | 20200317141902.0 | ||
008 | 110303s2011 enka b 001 0 eng | ||
020 | _a9780199583409 (pbk.) | ||
040 |
_aDLC _cDLC |
||
082 |
_223 _a658.001 _bB916b |
||
100 | 1 |
_aBryman, Alan. _9705 |
|
245 | 1 | 0 |
_aBusiness research methods / _cAlan Bryman, Emma Bell. |
250 | _a3rd ed. | ||
260 |
_aCambridge ; _aNew York, NY : _bOxford University Press, _cc2011. |
||
300 |
_axxxvii, 765 p. : _bil. col.. ; _c27 cm. |
||
504 | _aIncluye bibliografía e indices | ||
505 | _aPart One 1: Business research strategies 2: Research designs 3: Planning a research project and formulating research questions 4: Getting Started: Reviewing the literature and formulating research questions 5: Ethics and politics in business research Part Two 6: The nature of quantitative research 7: Sampling 8: Structured interviewing 9: Self completion questionnaires 10: Asking questions 11: Structured observation 12: Content analysis 13: Secondary analysis and official statistics 14: Quantitative data analysis 15: Using SPSS for Windows Part Three 16: The nature of qualitative research 17: Ethnography and participant observation 18: Interviewing in qualitative research 19: Focus groups 20: Language in qualitative research 21: Documents as sources of data 22: Qualitative data analysis 23: Computer-assisted qualitative data analysis: Using NVivo V7 Part Four 24: Breaking down the quantitative/qualitative divide 25: Mixed methods research: combining quantitative and qualitative research 26: E-research: using the Internet as object and method of data collection 27: Writing up business research | ||
520 | _aes una guía práctica y completa para los estudiantes de negocios y de gestión que se embarcan en proyectos de investigación. Los autores, junto con los estudiantes y los supervisores, se basan en sus propias experiencias para que los estudiantes puedan tomar nota de consejos profesionales del mundo real para el éxito y evitar cometer errores comunes. Cada capítulo está lleno de ejemplos que proporcionan un contexto para que se discuten las teorías y conceptos. Además, "La experiencia del estudiante" características ofrecen consejos útiles sobre estrategias de investigación exitosas y las trampas potenciales. | ||
650 | 0 |
_aNEGOCIOS _xINVESTIGACIÓN _xMETODOLOGÍA _9706 |
|
700 | 1 |
_9707 _aBell, Emma, _d1968 |
|
942 |
_2ddc _cBK |