000 02486cam a22002414a 4500
999 _c17287
_d17287
001 16675703
005 20200317141902.0
008 110303s2011 enka b 001 0 eng
020 _a9780199583409 (pbk.)
040 _aDLC
_cDLC
082 _223
_a658.001
_bB916b
100 1 _aBryman, Alan.
_9705
245 1 0 _aBusiness research methods /
_cAlan Bryman, Emma Bell.
250 _a3rd ed.
260 _aCambridge ;
_aNew York, NY :
_bOxford University Press,
_cc2011.
300 _axxxvii, 765 p. :
_bil. col.. ;
_c27 cm.
504 _aIncluye bibliografía e indices
505 _aPart One 1: Business research strategies 2: Research designs 3: Planning a research project and formulating research questions 4: Getting Started: Reviewing the literature and formulating research questions 5: Ethics and politics in business research Part Two 6: The nature of quantitative research 7: Sampling 8: Structured interviewing 9: Self completion questionnaires 10: Asking questions 11: Structured observation 12: Content analysis 13: Secondary analysis and official statistics 14: Quantitative data analysis 15: Using SPSS for Windows Part Three 16: The nature of qualitative research 17: Ethnography and participant observation 18: Interviewing in qualitative research 19: Focus groups 20: Language in qualitative research 21: Documents as sources of data 22: Qualitative data analysis 23: Computer-assisted qualitative data analysis: Using NVivo V7 Part Four 24: Breaking down the quantitative/qualitative divide 25: Mixed methods research: combining quantitative and qualitative research 26: E-research: using the Internet as object and method of data collection 27: Writing up business research
520 _aes una guía práctica y completa para los estudiantes de negocios y de gestión que se embarcan en proyectos de investigación. Los autores, junto con los estudiantes y los supervisores, se basan en sus propias experiencias para que los estudiantes puedan tomar nota de consejos profesionales del mundo real para el éxito y evitar cometer errores comunes. Cada capítulo está lleno de ejemplos que proporcionan un contexto para que se discuten las teorías y conceptos. Además, "La experiencia del estudiante" características ofrecen consejos útiles sobre estrategias de investigación exitosas y las trampas potenciales.
650 0 _aNEGOCIOS
_xINVESTIGACIÓN
_xMETODOLOGÍA
_9706
700 1 _9707
_aBell, Emma,
_d1968
942 _2ddc
_cBK