Biblioteca

Auditoría del servicio: como medir y satisfacer las necesidades del cliente / Humberto Serna Gómez y John Jairo Gómez

By: Serna Gómez Humberto
Contributor(s): Gómez John Jairo
Publisher: Bogotá: RAM 1996Description: 223 pISBN: 9589063152Subject(s): SERVICIO AL CLIENTE | CALIDAD DEL SERVICIO | SATISFACCION DEL CONSUMIDOR | AUDITORÍADDC classification: 658.812
Tags from this library: No tags from this library for this title. Log in to add tags.
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Item type Current location Collection Call number Vol info Copy number Status Date due Barcode Item holds
LIBRO - MATERIAL GENERAL LIBRO - MATERIAL GENERAL Biblioteca Jorge Álvarez Lleras
Fondo general
Colección / Fondo / Acervo / Resguardo 658.812 S486a (Browse shelf) Ej. 1 1 Available 014021
Total holds: 0

Incluye bibliografía p. 221

There are no comments for this item.

to post a comment.